Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




mereka :)





Assalamualikum semua , sihat kee ? Korang buat apa ? Sihat ke ? Haish rindu sangat2 nak update blog nie tapi apakah daya ku kalau nak update mestiiiii perasaan " MALAS " akan muncul dalam diri ! Hahahah mcm entah pape kan :) Tapi now alhamdulilah sebab tiba2 perasaan rajin muncul dan apa lagi yg di tunggu UPDATEE blog lah kitaaa . Ok kiyla nak ceritaa pasal kawan2 tmpt bljr kiylaa . Tapiii dari mana nak mulaa ek ? Hahahha . Ok kiylaa start ceritaa dri gmbr 1st lah gambar bersama Ekin ok y name EKLA sebb kitaorng gabungkan nama kami dua iaitu EK- ekin , LA - kiyla so akan menjadi EKLA . Nama Ekin asl ialah Nurul Asyiqin bt Mohamed Ali . Umur 18 taon but what yg special nya tntg ekin niee dia tak nampak cm 18 coz cara permikiran dia matang .. Kalah aku dibuatnyaa ! Dia nie pendek , bambam skit , pastuu gelak mcm setan , 1 kpla dan what yg penting kiyla terperanjat sngt2 bilaa timee kiylaa ngah nangiss dia lapkan air mata kiylaa ! I dont believe it kort ! Dia  orng yg !st yg kwn perempuan yg lapkan air mata kiyla ! Terharu sangat2 . Gambar 2scd lak gambar gegirl kami . Sepatutnya ada lgi 2 orang but tkde plak diaorng . Nama diaorng ialah IKA , AIN , INTAN , EKIN , KIYLA .. 3 orang 19 and 2 orng 18 taon . Hahahhaha . Tk thu nk cte apa pcl gegirl nie . 3third nie kiyla nak cete pcl 7 SAHABAT ! Ok y nama 7 SAHABAT coz kami hanya ada 7 shje sahabat ! Ok i will story about Qayyum(18) yg pki snop cap hitam . Dia nie kiyla tengokk seorang yg suka ajak borakk , manis , kelakar , sporting tapi bilaa masuk bab gaduh nan aweekk perrgghhh lemah selemah lemahnya ! Hahahha ! Khairul(18) plak yg suka buat tgn mcm pistol .Dia nie kiyla tengokk suka bercakap , tak boleh duduk diam , suka menyanyi , suka buat lawak sengal , suka merapu , suka melepas cakap dann dia nie sama mcm qayyum bilaa bab perempuan perrggghh mcm pondan dah kiyla tngok . Hehhehehe :p . Amal(18) we call PAK USTAZ coz dia lah salah sorang kawan dri 7 sahabat yg nk katakan ALIM . Dia nie jenis pendiam , but bila dapat point selfie perrgghh mmg tak ingt duniaa , mcm2 lagi pcl amal nie tp paling paling menyampah bila dia sukaa cakap " ah , apa ? " ayat yg sllu mkn dlm bila nak ckp nan Pak Ustaz nie ! Hehehheh :D . Then now Shafeq(18) ketua dlm kelas kiyla , Dia nie bambam , sukaa membebel , cakap tanpaa STOP , suka buat gaya tangan dekat mulut and now kami semua dah tiru gaya diaa ! HAhahahah mmg cpt copy and paste kami semuaa and paling2 penting mengenai diaa nie sebab takde dia nie tkde lawak akan ada kalau si yum n khai blur . Hahahhaha ! Ekinn kawan yg gabung nama tdi tu pon senarai 7 sahabat aw ! Dia nie gelakk mmg tk ingt duniaa , mula2 pendiam je tngok bila sekali kenal perrgghh diaa punya gelak dah sama mcm kiyla ! Hahahah ! Kiyla dh cerita skit kan mengenai diaa tadi dekat atas so takpayh cete bnyk dh kan :D Lastly and Lastly Imrann (22) yg suka buat kening diaa mcm ... Hahahha jelesy aw ! Imran nie jenis dlm kelass pendiam but bilaa keluar nan kiyla or 7 sahabat hlg pendiam dia ! HAHHAHA ! Dia nie kawan kiyla yg kiyla suka kawan coz He make me laugh and try to make kiyla happy bila kiyla cakap mood tkde . But dia nie mmg tak mudah putus asa nk buat kiyla senyum n cuba tok jaga hati kiyla sedangkan kiyla haish ! Imran nie tak boleh minum air sirap or sirap bandung or pape shje lah yg akan membuat BIBIR dia menjadi pink automatik . Hahahha ! Terima kasih Imran , Ekin , Feq , Yum , Khai dan Amal sebab sudi menjadi sahabat dan sudi terima aku sebagai SAHABAT ! Aku minx maaf ye jika aku ada terkasar , termaki , termarah , tercarut , dan segala nya MAAFkan aku ye sebab aku takort kalau aku tak sempat nak minx maaf dkt korang . Terima kasih Imran make me happy , sllu ada dgn aku , sllu buat aku hlg mood dan promise wehh jgn buat bnda yg aku tk suka dpn aku ! kalau blkg aku kau nak buat kau buat lah tp dpn aku tlg ye :( . Ekin terimas jgak ye sebab ada dengn aku bila aku nak ngis or dh nangis , pastu buat aku gelak , then gelak mcm tk ingt dunia , dan segalanya lah , Terima kasih juga yg lain ye :) . Ok Mula2 kiyla jujo lah kitaorng 7 nie mcm mne kenal pon tak thu lah biasa lah mula2 malu last2 ambil kau hlg malu smua ! Hahahah ! Dri situ rasanya kami 7 SAHABAT dah mulaa rapat dan rapat sehingga sekrang dan berharap rapat hingga bila2 ( AMIN ) . Ok akhir sekali nak cerita mengenai Gambar LAST tu gambar budak2 kelas kiylaa dengan guru pengajar kami :) . Tak tahu nak cerita apa just nak cakap Kiyla gembiraa bersama merekaa walaupun kiylaa nie haish ! Hehhehehe :D . So So So sampai sini sahaja kiyla punya strory mengenai MEREKA :) . Kita jumpa lagi ye . Terima kasih sangat2 kerana sudi membaca blog kiyla yg merapu nie . Hahahhaha . Salam berjumpa lagi :*
0 comments

Older Post | Newer Post