Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




berharap sesuatu :*
seadainya aku kurang ajar nan seseorang aku berharap yg aku dapat berubah , seadainya aku selalu kasar nan orang tua aku berharap yg aku dapat berubah , seadainya aku selalu gagal dalam peperiksaan aku berharap dapat berubah .. yallah hajat aku seadainya dapat berubah aku bersyukur sangat2 ... tetapi aku tak mengharapkan sesuatu itu dgn mudah mahupun cepat ..

aku tak akan kurang ajar kalau orang tak kurang nan aku , aku mengaku yg diri aku nie degil dan lain , tapi mungkin bg orang aku kurang ajar tapi percayalah aku tak akan kurang ajar nan orang kalau orang tak kurang ajar nan aku .. maafkan aku zain aku bukan nak kurang ajar nan kau , aku takde niat sama sekali tok kurang ajar nan kau cuma bagi kau diri aku nie kurang ajaar , padahal aku takde niat sekali pun ..

aku mencintai kau atas layanan kau , kau terlalu baik buat aku .... aku tak memilih cuma aku takort kau yg memilih , aku sayang kau seperti mne aku syg ex aku sebbelum nie , tapi jka kita takde jodoh aku akan lepaskan kau waalaupun berat buat aku . aku tahu bila2 hubungan kita akan berakhir kerana .... tetapi percayalah aku akan sayang and mengigati kau selalu ..

aku berharap agar kau berjaya disamping orang yg kau syg , kenang diriku selallu dihatimu , sllu dijiwamu , simpan dimemori mu ... cukup kau yg thu , biar mimpi jadi saksi nyaa ..

rela kan masa itu biar jadi masa lalu , aku cuma berharap yg aku akan dpt yg btol2 ikhlas menerima aku seadainya dan kelemahan aku , aku tak mminta lebih .. ku nanti dirimu , bila malam tiba cukup kita tahu , mimpi jadi saksi nyaa ... ilovemissneedyousomuch ... muuuuuaaaheheheh ..

assalamualikum :*
0 comments

Older Post | Newer Post