Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




alhamdulilah :*
alhamdulilah still bersama buncit aku , now 3 bulan bersama diaaa .. 12.8.12 - 12.11.12 ... sumpah terlalu banyak sangat halagan nan dugaan yang aku nan dia dapat .. tapi cuma sikap dia betol2 berubah , tak sama macam dulu .. dia cakap dia syg aku tpi dia tk thu knpa dia syg aku .. tapi aku tahu dia sayang aku ikhlas , tapi bila aku pikirkan balik sesuai ke aku nan dia ? layak ke aku ? seribu pertanyaan buat diriku ni ?? dia mara kalau aku kurang ajar nan diaa , tapi bila lak aku kurang ajar nan diaa :( , dia bila aku perlu kan diaa , dia selalu takde bersama aku , mesej pon bole kira berapa kali je mcj , aku rindu dia yg dulu .. sumpah rindu gilo babi dengan sikap dia yg dulu .. buncitt kenapa peragai kau berubah ? kenapa ? bila aku tanya kau cakap peragai kau tak berubah !! padahal berubah kau tahu .. hmmmm .. oleh sebab peragai kau berubah aku pon akan berubah , tapi aku tak akan tunjuk sangat .. cuma aku harap aku akan pertahankan hubungan aku nan kau sebab aku sayang kau sangat2 , walaupun aku selalu lepak nan budak2 lelaki percayalah dalam hati aku nie cuma ada kau je bunciittt .. maafkan aku sebab selalu buat kau sakit hati atau sebalik nyaa .. maafkan aku :( .. aku percaya kan kau tapi tolong jgn buat kepercayaan aku hilang okey bunciitt .. hope kita dapat tempuh bersama2 dugaan dan cabaran ini ... iloveneedmissyoualotbucniitt .. please know that okeey .. muuuuuuaaaahheheheh :*
0 comments

Older Post | Newer Post