Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




tak semua itu indah :*
assalamualikum pembaca blog , korang sihat kan ? dah makan kan ? ahhaha , soalan bodo tanye .. see tittle aku kali nie apa !! ' TAK SEMUA ITU INDAH ' , betol kan ? mesti korang semua faham kan maksud aku tu apa ! tak semestinya kta punya boyfriend / girlfriend tak semua nya ada bersama kita jika kita memerlukan  si diaa ! kekadang juga family juga tak semestinya ada bersama kita bila kita perlu kan juga kan ! kita kaya pon tak semestinya hidup kita gembira , tapi bila kita miskin kita mempunyai hidup bahagia .. seriusly sumpah aku tengok hidup kaya nie susah untuk kita terima kawan lelaki kerana pasti dia akan merendah kan diir dia , and berkata yang kita nie tak sesuai .. tapi bag aku cinta bukan dengan kekayaan , tetapi dengan hati .. tapi bila hidup miskin aku tahu hidup mesti ada masalah untuk mecarai duit ? betol kan ? aku betol2 faham dengan situasi nie , tapi seperti mana tajuk aku tu tak semua itu indah jadi betol la kan .. kadang2 bila kita bersama orang yang kita sayang kita merasa dunia nie indah kan , tapi itu hanya sementara kerna kita tak akn tahu apa yang berlaku lepas nie , betol kan? hanya mampu cerita sampai sini shje  ingat lah bahawa hidup nie bukan kita yang tentukan tetapi allah dan ingat lah juga tak setiap hri ada perkara yang indah akan berlaku :D
0 comments

Older Post | Newer Post