Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




lebih baik keseorangan daripada berpasangan :'(
selamat sejahtera pembaca blog , korang sihat tak ? sekarang dah masok bulan OCTOBER kan . so mesti korang ada azam kan , aku mmg ada azam tapi 1st bulan mesti azam aku tak akan aku dapat and mesti 1st hri bulan msti aku dapat masalah yang terlalu berat , yallah kuatkan lah aku yallah !! KENAPA TAJUK AKU MACAM TU ? seriusly aku rasa baik hidup keseorangan daripada ada pasangan nie . bila aku memerlukan dia pasti  dia takde bersama aku , saat aku bercerita dengan dia , dia cuma ada sekejap .. dia takde saat aku betol2 memerlukan dia walaupun aku selalu jumpa diaa , kekadang aku rasa ingin menangis di tepi tingkap and biar lah aku seorang sahaja yang merasa nie semuaa , kenapa dia dah berubah ? dia tak seperti dulu sewaktu aku kenal dia . sperti mana dia minta number aku first1 skli .. setiap pagi waktu dulu dia selalu mesej aku ' morning sweet heart ' tapi sekarang cuma mesej aku " morning , mana ? " itu sahaja .. see dia dah berubah kan ? kenapa kau tak seperti ex bf aku yang selalu ada bersama aku disaat aku perlukan diaa .. hmmmm :'( , aku tahu kau kadang2 ada disaat aku inginkan tapi sekarang kau betol2 dah berubah baru 1 bulan lebih hubgn aku nan kau tapi sekarang aku dah dapat lihat kelakuan kau .. aku tak penah bosan dengan kau tapi entah kenapa sejak akhir2 nie perasaan bosan tiba2 muncul .. aku sayang kan kau , sayang sangat2 , tapi aku tak bole lagi , aku rasa cukup lah hubungan kita sampai sini zain , sebab kau lebih pentingkan kerja dari aku , aku dah cuba faham kan kau , cuba segala nya tapi kejadian semalam tidak dapat aku lupa kan sebab disaat aku memerlukan kau , kau tiada bersama aku , kau bagi aku alasan yang tak munasabah , aku tunggu sms kau 2 / 3 jam last2 tahu kau sebok dngn urusan kau !! bulat2 aku fikir kau sebok dgn factory kau rupanya kau hnya teman kaka ipar kau pergi urut .. disaat aku memerlukan kau .. aku rasa aku tak layak untuk kau sebab aku nie budak2 yang masih tak matang and segalanya jadi buat apa kau ingat aku lagi , aku nie selalu menyusahkan kau selalu buat kau sakit hati and segalanya ..jadi biar lah aku pergi tinggalkan aku sendirian buat selamanya .. tapi bole kah aku hidup tanpa kau ? yallah kenapa aku harus nangis lagi pacal cinta , kenapa yallah ? sungguh menyakitkan buat aku .. aku sayang dia , aku sayang zain yallah .. tak sanggup aku nak cerita lagi , kuatkanlah sayang aku pada dia yallah , kekal kan lah sampai bila2 hubungan aku nan dia yallah ... #airmatamengalir,PLEASETINGGALKANAKUSEORANGDIRI :'(
0 comments

Older Post | Newer Post