Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




kuatkan lah aku yallah :'(
yallah kenapa dugaan berat tok aku hadapi nie yallah , kenapa aku harus bersikap begini ? kenapa harus wujud pada diriku ini ? maaf kan aku ayah , aku takde niat tok bersikap begitu cuma kadang2 sikap mu itu buat aku fedup , kenapa kau tak faham aku ayah ? aku slalu cuba tok faham ibu nan ayah , tapi kadang2 kenapa ibu nan ayah tak pena nak faham aku .. sebernya aku tertnye2 siapa kah aku buat mereka sekeluargaa , knapa aku dilahirkan kalau hanya menyusah kan orang tuaa , aku tak minta smua nie berlaku .. tolong yallah kau jangan lah bagi aku untuk buat keputusan yang sulit seperti mana ibu nan ayah minta minggu lepas , aku berharap agar perkara nie ibu nan ayah tdak ungkit lagi .. mempunyai boyfriend tetapi boyfriend tak ada bersama aku bila aku memerlukan dia, aku cuma bole faham dia yang dia kejer , so kejer dia harus diutama kan , kalau macam nie lebih baik aku pendam semua ni sendirian , daripada aku bercerita dekat siapa2 termasok boyfriend aku sendiri .. cuma aku harap ALLAH kuatkan lah aku tok hadaapi segala masalah yang datang pada diri ku ini .. aku berharapp aku dapat buktikan pada ibu nan ayah aku yang aku bole berikan mereka KEJAYAAN ( amin ) .. aku tak mahu ibu nan ayah aku pandang aku hina atau sebaliknya , jika ALLAH kekal kan hubungan aku dengan zain sampai bila2 aku berharap agar orang tua aku terima dia seadanya , jika dia bukan untuk aku , aku berharap kau tabahkan lah hati ini and ketemukan lah aku pada orang yang ikhlas terima diri ku ini .. aku tak meminta lebih cuma yang itu sahja yallah .. tak larat cerita panjang lagi takort air mata ku jatuh lagi .. YALLAH KUATKAN LAH HAMBAMU YANG LEMAH INI YALLAH ..
0 comments

Older Post | Newer Post