Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




kenangan dulu masa terigat kembali :'(


assalamualikum pembaca blog korang sihat kan ? of course la sihat kan ? dari hati korang yang jujur nie aw , korang mana ada pena lupa kan orang yang betol2 korang sayang kan , tak kira lak LELAKI / PEREMPUAN .. kali nie aku jujo dari hati aku yang aku masih tak bole lupa kan budak yang ada dalam gambar diatas tuu .. dah putus nan dia dah setahun dah tapi masih lagi aku ingat kenangan bersama diaa , aku sendiri tak tahu kenappa aku masih inga lagi diaa ... key nama dia Muhamad Syah Nizam Bin Nasril .. bagi aku dia lah boyfriend / ex yang betol2 ada disamping aku , selalu bagi aku semangat disaat aku ada masalah and selalu menyanyikan lagu untuk aku ... seriusly semua kenangan yang aku nan dia masih lagi aku ingat , tidak dapat aku lupakan sebab masih tiada lagi seorang yg boleh buat aku lupakan diaa .. tapi sekarang aku ada zain ,zain jugaa ada mempunyai sikap sedikit sama dengan nizam , aku berharap agar zain dapat buat aku lupa kan nizam , tapi aku takort nanti tiada plak yang bole buat aku lupakan salah seorang . tapi aku yakin zain dapat buat aku sayang gilo dekat diaa walaupun aku selalu buat masalah .. im right kan zain :D .. aku ingat lagi aku selalu makan aiskrim nan dia , makan uncle bob dekat semua ouse sana , then hang ou sama2 , tengok wayang sama2 and sebagainya ... tapi itu smeua hanya lah kenangan :'( .. teddy bear yang dia beri NIZILA masih lagi aku simpan , tapi dia sudah bagi orang nak buat macmm mne kan :D .. tapi yang paling aku bangga nan dia , dia sanggup hadapi masalah bersama aku , sanggup bersabar dengan mulut orang dan sebagainya .. seriusly aku bangga nan diaa .. tapi aku yang silap kerna aku sellau keluarkan kata putus !! aku keluarkan mmg takde maksud ,..aku kalau marah memmg akan kuar mcm2 , if aku mcm tu tinggalkan aku sendirian , besok baru aku okeeyy .. mcm zain dia tahu aku marah then dia tngglkn aku sendirian .. then besok dah okey dah .. betol kan zain :p .. tapi jodoh dah tiada nak buat mcm mne ,.. tak bole paksa dia untuk terima aku cuma aku boleh luahkan je perasan aku dkt dia .. walaupun dia dah ada gf tapi jgn risau aku tak akan pna rampas hak orang ... sebb aku bukan mcm tu :D ... sampai sini shjelaah .. aku berharap zain dpt buat aku lupakan nizam or kenangan diaa , aku tahu jodoh tu semua ALLAH tentukan tapi     bagi aku lw sekarang aku nan zain aku harap zain dapat buat aku lupakan nizam ( amin ) .. key laa selamat malam pembaca blog ... terima aksih kerana sudi singgah yaw ,, kchhaw :*
0 comments

Older Post | Newer Post