Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




deactive account :D
selamat malam pembaca blog , sihat kan ? okey kali nie tittle aku deactive account , sebab aku deactive sebab malas nak guna , penat la guna kalau tak percaya antara satu sama lain , sumpah kata2 dia betol2 buat hati aku sakit , aku akan simpan apa yang dia kata tuu .. just siapa guna bb add bb pin aku key , 279D9B31 .. pape hello2 je dekat bbm key .. aku sayang kau ! kau faham tak ! mungkin orang akan buruk2 kan aku dekat kau , tapi yang tahu diri aku hanya aku bukan orang ramai ! orang belakang tuu tak suka dengan aku , tak suka dengan keluarga aku ,. aku tahu tuu , jadi diaorng akan berusaha buat kau benci aku , tapi nak buat macam mne , kau dah benci aku , sebba kau dah cakap nan aku tadi kan , serius aku simpan apa yang kau ckp nie , cuma hati aku sayang kau ! aku terima kau sebab aku ikhlas , aku bukan seperti perempuan yang kau fikir hanya untuk dipermain kan ,, aku bukan nak mempermainkan kau , aku takde niat lansung ..hmmmm kenapa kau fikir mcm tuu zain ! takpe laaa .. aku sedar siapa aku ! okey laa deactive account akan bermulaa , so goodbye fb and twiitter .. muuuaahehehhe love u :*
0 comments

Older Post | Newer Post