Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




telah diambil oleh si buncitt nie , seriusly aku pon tak thu mcm mne aku bole jadi milik diaa .. yang aku tahu aku jdi milik dia 12.8.12 .. dia bukan orang sini tapi korang msti ketawa punya .. tapi bagi aku cinta tak memandang rupa and segalanya tetapi cuma pandang hati .. bagi aku , aku dah pandang hati diaa , aku percaya pda cinta diaa .. cuma kadang2 aku buruk sangka nan diaa , and selalu buat dia sakit hati and sebagai nya .. sorry to much buncitt . iloveyou so much .. aku nak kau tahu tuuu .. maaf sebab sllu ajak kau gado nan aku .. hmmmm sorry a lot bunciiitt ... aku percaya yang kau tak seperti lelaki lain , cuma aku harap kau tak akan buat seperti lelaki lain .. - sampai sini je la yg mampu aku cerita mengenai diaa - , goodnite blooger , goodnite bunciitt , goodnitee all ... muuuuuaaahehehehhe .. love and miss u alot .. byee :*
0 comments

Older Post | Newer Post