Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




dugaan :'(
yallah terlalu berat untuk aku buat keputusan nie , terlalu berat yallah .. sakit hati pon ada .. diwaktu kecik nie   kenapa aku yang harus buat keputusan .. aku taknk kehilgn kedua2 kerana aku sayang mereka berdua .. yallah izinkan lah aku bersama kedua2 mereka yallah .. hanya kau aja yang faham perasaan aku nie , berikan lah petunjuk dan hidayah mu yaallah .. kuatkan lah aku .. kau buka kan lah hati abang2 aku dan ibu aku ,, jangan la bagi hidup diaorang dengan kemewahan sampai lupa asal usul .. tapi siapa yang berada ditempat aku nie mmg terlalu berat untuk buat keputusan .. sama juga dengan aku terlalu sulit buat aku ... yallah tolong la aku yallah ..  sampai sini sahaja la aku hanya mampu cerita .. sebelum air mata aku mengalir .. kbyeeee :'(
0 comments

Older Post | Newer Post