Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




tak sangka :'(
yallah tak sangka dia akan luah kan macam tu dekat aku , aku fikir dia hanya main2 je bila cakap dlm telefon , tapi bila depan2 yallah rasa nak ngis sbrnye , tapi aku tahan .. aku tahu zain jujo mengatakan tu semua dekat aku smlm , cuma aku susah untuk terima diaa , sbb diaa bukn orng melayu .. yaallah aku tahu tak salah mencintai kaum lain , tetapi aku rasa aku tak sesuai untuk diaa .. sebab aku masih budk lagi , dia umo dah 20 .. aku tahu cinta tak pandang umo and smua nyaa , tapi aku tak tahu kenapa aku susah untk buka hti aku nie , aku blom cpl nan dia , tapi dah gado2 .. dia luah kan smua nyaa , sumpah teperanjat gilo .. tapi kata2 aku tok tutp pintu hti dh tertutp , masih bole buka ke yallah .. dia baek bagi aku , tapi dia bukan orng melayu , aku takort orang akan bawak fitnah pasal aku nan diaa , aku dah tak larat tok tanggung fitnah smua nie .. pedih perit msih ad ag .. larat ke aku tanggung fitnah nie smuaa .. zain ouh zain , yallah buka kan lah pintu aku tok diaa .. aku tahu dia btol2 ikhlas kata2 too . tapi kau buka lah sikit tok trme diaaa .. dia cte smua nya , dia kata dia tnggu 8 buln dh , tapi aku je yg buat tak thu smpi la minggu lpas dia mnta no aku dh luah akn smua nyaa , dan baru laa aku tahu sgla nya .. hmmmmm , yallah buka kan lah sikit yallah .. aku akn ingt 12.8.12 sbgai hri indah buat aku .. aku tak akan lupa cra dia kata2 untk aku smlm .. hmmm , kbaaaii :'( <//center>
0 comments

Older Post | Newer Post