Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




dituduh ;'(
yallah sakit nya hati ku bila dituduh mencuri duit , nie pertama kali yang aku terpksa hadapi .. dengan kata2 abg2 aku membuat aku sakit hati + membara + pedih and smua nyaa .. hanya ALLAH shje yg tahu betapa pedih + sakit hti aku bila diruduh mcm tuu .. sumpah aku tak kuat tok hadapi nya .. aku yg pegang beg tpi tkde la smpi aku mencuri duit , sama skli aku tak batak , lw aku nk duit aku minta bukn mencuri .. sumpah yallah kata2 abg arul betol2 makan dalam .. sakit hati YAALLAH .. tapi nasib baek abg arill faham aku , dia pujuk aku smuaa , tapi dgn pujuk dia tak bole buat aku lupa kata2 sarul .. saat mcm nie la ibu aku tiada , ibu prgi jakarta , tpi mlm nie bru alik .. yallah abg arill tk ksi aku cerita bnda nie at ibu , tpi mslh nya aku tak tahan dgn tuduhan yg melampau nie .. dari smlm start kol3 pagi smpi skunk air mata aku menglir tnpa henti .. yallah kuat kan lah aku .. kbaaii :'(
0 comments

Older Post | Newer Post