Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




terigin :)



yallah alangkah indah nya aku diatas gambar ini , kan best kalau aku yang at gmbr tu bukan diaa ,,`tapi dengan siapa kah aku tuu ? yallah jodoh kan lah aku denagn orang yang betol2 ikhlas terima aku seadanya , tapi aku tahu jodoh aku dijodoh kan oleh orang tua aku .. tapi aku cuma mintaa orang tua aku izinkan lah aku dengan orang yang aku saayang .. aku cuma minta tu je , tapi kalau orang tua aku tak dapat izinkan , aku reda je la , tapi now aku tahu orang tua aku jodoh kan aku dengan siapa ! tapi masalah nya aku tak mencintai diaa .. yaallah mcm mne nie !! hati aku cuma untok sorang shja yaallah , yang btol2 aku syg .. tapi biar la hati aku and allah je yang tahu ,,  cuma aku minta bakal suami aku tuu bole membimbing aku ke jalan yang betoll , bukan ke jalan yang rosak .. smpi sini shje la aku cerita .. baaii :*
0 comments

Older Post | Newer Post