Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




memory :*
MEMORY , memory bersama sofia syamsul , birthday girl yang omey nie .. teman si omey nie pergi battle of band .. dekat bukit jalil .. memory bersama zahir and azri yahaya also .. first cerita yg birthday girl nie laa .. pagi2 bgon kena teman si diaa prgi band niee .. tapi alhamdulilah nasib baek zahir teman aku ,,, btw sofia syamsul happy birthday to you sayang :*





bersama muhamad zahir hasif , thank you so much sayang sebab sanggup bangun pagi2 tok dtg tman i prgi bukit jalil , and terima kasih juga sbb snggup bersama 1 hari smlm 7/7/2012 smpi mlm , terima kasih ye syg :* , dengan kaki sakit pon kau snggup dtg kan , pastu best kort sbb kena kan kau smlm .. heheheh , to la buat aku lgi mcm tuuu , kan dh kena :p ... sayang thax for coming key .. sorry susah kan smua nye .. muuuaahheheh :*











with azri yahaya a.k.a boy .. sedara aku yg sama otak skit , hahahaha .. hensem ke diaa ? ahhahah , aku no comen .. dia dh taken .. sorry tk bole knl ag .. hahahah .. btw boy tolng jgn ulang balik kta2 kau to key .. skli lgi kau ckp mmg jwpan aku muktamad :D

                                                 



cerita kali nie pendek shje , heheheh , sorry tk thu nk cerita apa lgi .. muuuuaheheheh .. kbaaaii :*
0 comments

Older Post | Newer Post