Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




terpksa senyum walau hati nie sakit :'(
kali nie status aku memg amat sakit bagi aku , terlalu banyak dugaan yang aku aku timpa walaupun aku terpksa senyum disaat aku luka .. kenapa hidup aku , aku merasa akn kosong , sunyi , semua nyaa ! kenapa ! bila disaat aku bersma mak aku , mak aku tak abis2 ungkit semua nya , sumpah fedup aku ! bila aku brsma ayh aku pun sma ! then kwn , and mcm2 ag .. sumpah aku dah tak kuat kort ! dengn terpksa menahan perit yg aku hdpi seorng diri :'( , kadng2 aku terpikir sendiri kenapa aku hidup kalau aku tak abis2 menyusahkan ibu bapa aku ! kenapa aku ! kenapa tak orng lain ! aku cuba kuat kan diri tok dugaan nie , tapi kalau tiap2 hari aku kena begini , larat kah aku tok hadpi nya :'( , aku sedih sngt2 sebb orng yg btol2 aku syg dia memaksa aku tuk lupa kan dia buat selamanya ! yallah bole kah aku lupa kan dia ! dai start break aku ccuba tok lupa kan dia , tapi tak pena boleh ! aku dah tk thu nak buat apa ! tkpe la , biar kan je la aku menanggung seorang diri jnji orng yg aku syg bahagia .. dekat mulut je aku cakp cm tu dket kau , tpi hati aku , yallah hanya kau sorang je la tahu ! perit nya saat aku sendirian nie , terpksa aku memikul semua nie , aku tahu kau cuba nak uji aku ! tapi aku dah tak larat ! rmai memndng aku , dgn mengta kan yg aku itu ni , tapi diaorng tk thu betapa perit + sakit + pedih dengn smua nie , aku cuba tok tak menunjuk kan , tapi kuat kah aku ! yallah begitu aku tak larat skli dgn semua nie , aku cuba nk ubah pergai aku , tapi peragai aku semakin mnjdi ! kenapa yallah ! aku mohon yallah kau sihat kan lah orng yg aku syg , walaupun aku kau akan tarik pda bila2 msa .. aku dah tak larat tok cerita dgn selnjut nya , hati aku dh pedih dgn smua nie , cuma aku berhrp aku bole lupa kan dia seperti kemahuan dia .. amin .. kbaaaii :'(
0 comments

Older Post | Newer Post