Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




kenapa diri aku nie yaallah :'(

yallah , aku tk thu kenapa aku macam nie , aku sayang dekat ex aku Muhammad Zahir Hasif , tapi aku tak thu perlu ke aku terima diaa , sebab dia sudah ada GIRLFRIED , and aku pon dah ada BOYFRIEND , tapi hati aku msih syg / rindu dekat diaa .. aku t'prjat gila vavi bila adek aku cakp yg Zahir tanya kabar aku , and kata dkt adek aku yg dia rindu aku .. yallah patut la sejk hri2 nie aku terfkir kan diaa , aku tk thu prkra nie yg akn brlku .. dia jujo dgn aku yg dia msih syg aku lgi , dia minta dkt aku supya aku dibri peluang dkt diaa .. :'(
aku cuba suroh ' dia anggp dri aku nie musuh / tk pena wjud dlm dunia nie , dan bka kan lah hti kau to dkt awek kau , bg la peluang dkt dia , izin kan lah dia singgah dlm hti kau ' and dia kata " aku mmg syg awek aku , tpi aku lgi syg kau , aku cuba nk syg dia lbh tpi tk bole , aku pena ckp at awek aku , yg aku still rndu and syg kau dye ckp if aku nak kau blik dia snggup undur dri . kalau dibri peluang aku nak sngt dkt kau .. and smla aku nan dia , aku tk jmpe kbhgiaan mcm mne aku dpt bile dgn kau , aku rndu sngt , aku nk sngt kbhgiaan mcm dlu , kau je yg mpu . please fhm perasaan aku  .. aku jnji akn jga kau mcm mne aku jga kau dlu ' .. yaallah sumpah demi allah aku tak thu apa lgi yg harus aku lakukan lagi , aku keliru skunk nie , hati aku sayg dkt dia tpi Afiq mcm mne yaallah ..

Afiq dah brkwn nan aku slma 2 tahun , dia suka aku , and aku suka diaa .. tapi dlm hti aku skunk aku syg Zahir , and Zahir aku thu prgai dia baek , mmg aku ngaku dlu dia ad pgl aku betina blkg chow kit tpi to aku dh lme lpe kan .. tpi aku tk sngka mlm nie jga dia luah kan .. yaallah aku tk nk khlgn dua2 .. serius yallah .. aku juga tk snggup tngok GIRLFREIND Zahir undur diri sbb kan aku , yallah kau bg lah jalan diantra perkara nie ...


akhir kata , aku sayang dua2 , aku tak nk khlgn dua2 , tapi skunk aku buntut , buntut yg mne harus aku plih ... yaallah tolng la hamba mu yangg lemah ini :'( , kbaaaiii :(
0 comments

Older Post | Newer Post