Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




holiday dekat China :*

assalamualikum semuaa , key semuaa sihat ? alhamdulilah aku sihat , kenapa gmbr bnyk ? key gmbr nie mse aku dkt china , sumpah terlalu bnyk aktiviti dilakukan , gmbr yg aku too gmbr mse aku maen apa enth , pergh maen too mmg best gilo , tapi syg nyaa aku muntah bila aku maen tuu , sumpah pening gilo2 babi , siapa yg naek too pasti termuntah jugaa ... gambar aku dibwh nie bnyk gmbr berjln dkt sna , ada dua orng perempuan cina ada dlm gmbr bwh to kan , key to staff bapak tiri aku dkt sna , diaorng la yg bwa aku nan ibu aku , ada gmbr mknan kan dkt bwah , sumpah sedap .. rasa nak pergi china balikk .. ada gmbr kapal terbang kan , key msa to bosn tahap gilo babeng :* , heheh .. and bnyk gmbr yg aku maen upload .. tuu je la yg aku nk cte , korang tngok je la gmbr to ye , sorry nyk sngt .. heheh .





























































































































































































































































0 comments

Older Post | Newer Post