Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




muhamad farhan che azmi ♥

HE MINE 
he again 
dia yang pakai bju putih to , HE AGAIN 


muhamad farhan bin che azmi .. enam belas taon . key tak hensem macam awk nan BOYFRIEND awk , tapi kita tk pndng paras rupa dia aw . dia telah berjaya mendapat hati aku tok terima cinta dia :') .. 3 hari dia menjdi magsa kemarahan aku sebelum dia menjdi BOYFRIEND aku , tapi dia tetap sabar juga .. sebelum couple nak dikata kan memmg kitaorng ada petelingkahan , dia sering menjdi tempat kemarahan aku bila aku tkde mood .. serius kesian gila dekat dia kan :( .. aku kenal dia nak dikata baru 1 hri kort ,dia suroh aku add FB dia , then dia fkir RELAY aku to btol2 , dia ingt juga RIDZUAN to BOYFRIEND aku , tapi bila aku ckp FAKE dia bru prcye .. then dia ajk aku wat FAKE relay , pda mula nye FAKE laa , tapi skunk dh tkde FAKE2 dah .. hehehe .. enth macam mne dia bole buat aku suka dkt diaa , first dia bbm aku rsa mcm JANGGAL , tapi bila dah msok petng mcm tu rsa best / lawak bbm dgn diaa .. sebelum dia jdi BOYFRIEND aku dia caring gila2 pcl aku , sudi dgr keluhan aku .. itu yg paling aku suka gila pacl dia pada mula nye :'D .. dia ada kelemhan , heheheh :p , kelemahan dia : dia tk suka aku / orng lain mara2 dia , kuat merajuk * mcm perempuan * , dia cept rasa bosan , and bnyk lgi la . tapi wt msa skunk aku dpt tngok kelemahan dia yang nie je .. tapi dekat sch dia tu aku ada spy ... muuuaahehhehe <3 .. kalau kau curang dgn aku , aku dapat tahu , memmg aku sepak kau weiii .. hahaha :) .. key 27/4/2012 tarikh aku terima diaa , nak dikatakan dia suka gila bila aku bbm dia and kata yg aku terima diaa , hehehe XD .. then dia mnta kitaorng tukr pngglan , panggilan apa ? key pnggilan " biy and bby " je .. bagi aku nie dah terlalu ramai orng guna kan , tapi dia kata nie lgi senang tok pnggl .. aku pon oke je laa . pada mla nye mmg ada tersasau skit pnggl panggilan nie , tapi now dah bole la juga nk pnggil panggilan nie .. sebelum kitaorng couple aku pnggil dia KURUS , then dia pnggl aku GEMOKK , dia yg mula dulu pnggil mcm tu dkt aku , aku pon tk thu knpa , enth mcm mne pnggilan GEMOKK nan KURUS kekal smpi skunk .. dekt bbm dia letk gmbr aku , then aku pon ltk gmbr dia jugaa , dalam mse sma dia tulis nme aku dan aku pon tulis nme diaa .. heheheh ;) . biy aku sorang nie kalau nk tidur / maen bola takraw / btry low / ngah lepak pasti dia akan kata mcm nie ' klhaa , buqbye . loveyousygss . jgn gtl ehh . geng kalau prmpuan nehh curng, bg tahu akoe . hahah ' .. dia pasti akan update status dia mcm nie . hahhaha , terasa malu gila bila dia tulis cm nie XD , tapi dari segi dia tuls to aku tahu dia caring gila2 babi pcl aku , hehhe .. aku ingt lgi , mse perjumpaan NAVI tuu , aku cte perkara yg aku bnci dkt dia pcl betina NAVI , then dia pandai bg nsht at aku , dia takort sngt kalau aku terjdi pape , dia tk nk aku gdo2 , tak tahu asl :p .. mgkn dia takort jdi kes besar kort , hahah .. tapi enth mcm mne enth , kamis / keesokan hri nye aku gado nan cina .. dia tros mara aku .. hahah , dia fikir aku gado nan betina NAVI too , then dia tuduh aku mcm2 kort , aku apa lgi BADMOOD teros la .. pandai dia tulis at status dia to yg dia mnta maaf .. memmg suka gila la dia btol2 caring pcl aku .. aku berharap semga ALLAH kekal kan hubungan aku degn dia & semga ALLAH jauhi perkara buruk dri kitaorng duaa .. -AMIN- . aku berhrp dia tk akn mnjdi sprti ex2 aku sblum nie , aku harap dia terima kelemahan aku seadanye , tk curng dri aku , tk tpu aku & smua nye :) .. aku harap dia tk buat sayang aku dkt dia hlg begitu saje :) .. AKU SAYANG KAU KURUS , SAYANG GILA2 NEHH , JANGAN BOHONG AKU AW , JANGAN CURANG NAN AKU JUGAK , AKU DAPAT TAHU , SERIUS AKU SEPAK KAU WEEII .. JANGAN CABAR SITI SYAKHILA SAHRI NIE K .. HAHAH =)) muuuuuaaaaahheheehhe :-*
0 comments

Older Post | Newer Post