Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




♥♥
di saat aku sendirian , aku memikirkan dirimu , yang jauh disana , disaat itu juga , airmata ku mengalir disaat terkenang kembali kenangan kita berdua , aku berharap agar engaku tidak melupakan kenangan yang pernah kita lalui bersama .  
kadang-kadang aku memikirkan sendirian , kenapa aku perlu menyakiti hti kau , kalau aku yg sering menyakiti hati kau , tapi kenapa aku yg perlu muncul dalam hidup kau , kenapa aku ?
siapa lah aku yang sering dicaci / dimarahi / diburukkan / dimalukan bila semua tidak menyukai diri ku ini , tetapi aku tahu itu lah kehidupan yang perlu aku lalui , yang penuh rintangan dan dugaan , yallah kuatkan aku tok menghdpi smua ini :')


diwaktu hujan membasahi bumi , aku terdiam sepi , kerana tiada siapa-siapa yang ada bersama ku , untuk menghadapi / lalui disaat ku sendirian :'(
alangkah indah nye jikalau aku yg berada didalam gmbr nie , tapi siapa lah yg sudi yg ingin bersama ku , adainye ada s'seorg yg srpti gmbr diats , akan ku jga dia btol2 , and aku berharp agr dia tidk memainkan diri ku ini seperti ex2 aku melakukan sblum nie  
0 comments

Older Post | Newer Post