Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




love story
sumpah jeles nyaa aku dgn gmbr ats , semua kenangan yg pena aku lalui semua aku pendam sndri , kalau aku ingat pon , aku pasti akan tulis dkt blog , diari , crta dkt kwn , or ngs sorang2 dlm bilikk .. LOVE STORY membuat aku terigat dkat kisah lama , terhadap ex2 aku , sumpah aku sayang gila dkt ex2 aku , tapi aku tahu mesti diaorng dah bhgia nan gf diaorg skunk ? BETOL TAK !
and diaorng mesti lah mana pena kenal aku lgi , BETOL TAK ? tpi tk pe la , jnji aku knl korang .. hehhehe :) .. tapi hti aku nie , msih lgi syg dkt sorang bdak nie , tapi aku mls nk sebut nme dia dkt sni , coz menyakit kan hti je , so baek aku pendam sndri je , betol tak :(
aku ngaku yg aku nie jelly gila babi bila orng to sweet nan bf dia , sumpah aku jelly gila . if aku teringat , pasti dkt sorang budk nie , rse nk mngs je bila aku buat dia mcm tuu , aku mintaa maap weii :( .. tapi aku tahu siapa lah aku kan , mugkin btol kau ckp , idup kau nan aku tak setaraf btol tak :( .. kau malu bila orng ckp pcl fmly kau kan krna aku , tpi tk mngpa lah weii , biar je la aku pendam nie smua k :D
aku doa suatu hri nti ALLAH akan ketemu kan aku dgn sorang yg btol2 bole terima aku seadannya , faham aku , tc aku , syg aku sepenuhnye , tk mempermainkan aku , and mcm2 ag , aku harap suatu hri nti aku dapat , INSYALLAH :)
okey la , situ shja lah aku nk cte dkat korang smua , besok aku smbung tulis ag kay , muuuaaaaheheheh , selamat malam semuaa , kesian adek sheera aku nie m demam and sanggup tnggu aku nie , so chow oke .. good nite <3<3
0 comments

Older Post | Newer Post