Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




sunyi tanpa kau disis ku :(



yaallah , kalau lah diaa tahu aku masih perlukan diaa .. alangkah bagus nye ..
tapi aku tahu , semuaa ituu taakk akan berlaku , kerna diaa sudah ada yang lain ..
tabah kan hati ku yaallah , agar aku bisa tempuh dugaan mu ini ♥♥♥

aku mengaku yang aku masih perlu kan kau disisi aku , kerna aku rindu kau dikala aku sedih + gembra , setiap wktu , setiap saat .. tapi aku tahu kau taakk merasai ituu kan . kerna kau uda ad yang lain ..

aku tahu aku selalu buat kau mara , ugut kau mcm2 , aku menyesl atas tindakan aku yg dlu .. tapi jujo aku mengta kan . yg aku masih sayang kan kau .. aku sunyi bilaa tidak mendgr suara kau , nyanyian kau , gelak ketwa kau , semuaa laa .. aku sunyi gilaa do .. kau chntr mcj at aku kata kau tengok raut muka aku npk senng , tapi kau silap sayang , silap sngt2 ..


aku fikir kau sudah tak sudi lagi tukk msj dgn aku , tapi ary ahd lpas , kau sudi jgak kau msj aku wlpon kau sowoh aku lpe kan kau and cri penggnti lain .. sumpah weii , ak terperanjat gila bila kau mesj aku . btw thax weii sebab kau ingt lagi at aku :p .. sayang kau laa muhamad syah nizam <3<3

setiap hari aku memandang wajah kau di lippy aku , and menangis bila memeluk semua pemberian kau .. hmmmm .. tapi aku tahu kau masih jaga semuaa pemberian aku kan .. wlpon kizila , jugust and yg lain telah kau bg orng , tpi yg lain msih kau smpan ,, thax sayang ..



ituu je laa yang aku nakk citer , citer kesunyian aku bilaa diaa sudah meninggalkan aku .. btw aku tetap akan mengigati kau smpi berakhir nafas aku nie *aceceh , ayat aku , tak boleh blaa :p* .. oke laa .. bye .. sayang kau .. muaaxxx .. kan dh kena pipi korang tuu , ehehhe :)




thax for reading oke babe ..
0 comments

Older Post | Newer Post