Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




I LOVE TODAYS / the best thing in life ♥♥
hey komiciwa , selmat malam , dan assalamualaikum .. sihat kan korang semuaa ? mestilah korang sihat kan , betol taakk . :) oke la cita aku kali nie berkaitan ILOVETODAYS , sebab apa tajukk diaa macam tuu , oke nak tahu kan , betol nie nak tahu . tapi cite diaa panjang aw , arap2 korang sudi mendgr yew , terima kasih :)
pagi nie sepatunye aku ada latihan koir aw , then korang tahu tak aku bole tak bngon kol 4.30 am too , last2 aku bngon kol 6 , tertinggal bas aw , tapi nasib baek bpk aku sudi hntar dekt dtran , memang suka laa :) nasib baek la tak start ag msa tu , kelam kabut aku siap2 , ahahha :)
citer diaa memang panas la , sebab full latihan kort ary nie , tapi nasib baek cpt habis , tak ada laa lmbt sngt :) , macam biasa kena dgr ceramah dulu lpas abz tuu , just aku bole ckp HANCUR gila koir tuu .. honestly nie :p
abis kol 11.30 mcm tuu , aku nan miera lpax msjd indiaa , teros gi kdai mak aku , memang malu la smuaa pndng kort aku pkai bju tuu , tapi KESAH pulak aku :D , minum jap pastu balikk rumah mndi2 jap and semuaa la smpi tnggu mieza , aina , and ekin dtg , sayang sorry lambt yew :) .. pastu lpak2 then gi kdai mkn mak nizam , semuaa mkn nsi puth nan ikan bawal , yummy sumpah sedp *ops tertinggal stu iaitu SAMBAL BELANCAN *, pastu dlm kol 2.30 mcm tuu si RAEM datang , memang malu la nak jmpa diaa , then diaa depn kwn2 aku , senyap je tak ckp pape pon .. bila aku suruh diaa ckp diaa cakap " please faham i you " aku pon dh tak thu nak ckp apa , masa sblom raem dtg , si nizam npk kita orng semuaa , tahu pon takort tak tego kan .. uhuhuauauhua PADAN MUKA :p pastu masa aku nak ambil raem kena ikot jln jauh kort , sebab abg aku ad mula2 .. pastu si nizam ad at kdai mkn abg joi , tak thu la sama ad npk si raem nie ke takk .. hahahah .. center>chop , korang mesti fikir aku nan raem dh couple kan , acctually sbrnye belom ag , kita orng otw ... nama diaa sebernya RAEM RAZALI , form 5 . dudk sentul . then kita orng lpak cap square , sumpah tak ada pape , bosan gila tahap ciban ,, pastu kwn2 aku yg lain ambil gmbr aku jln nan diaa ,, tapi dri blkg laa , bukn dri dpn :( .. haish , gmbr tuu tak silap bwah skli tuuu , ehhehe :) , then tak thu nak gi mana , aku nan yg lain gi dtran cuma diaa dudk at kdai pkcik diaa tuu .. pastu diaa tak nak dtg , oke la aku fhm , apa lgi masa diaa tak nak tuu , kitaorng bergmbr laa .. tngokk la gmbr2 yg at bwah nie , haish :) , bnyk lgi tpi yg nie je yg aku suka :-* , then aku antr diaorng balik pastu aku lepak at kdai aku and diaa pon lepak gi pkcik diaa tuu , pekerja mak aku tak abz2 nak sowah aku balik rumah ambil raket , then aku ajk la raem teman aku balikk , diaa on je , pas aku dh ambil raket and mse tak ad orng , diaa bole lak main kaki diaa tuu pastu nak jtuh kan aku , then pegang pinggang aku , serius teperanjat gila aku diwatnye , pastu peluk aku .. suka tu memang la suka .. hahahh :-* .. pastu diaa pegang je pinggang aku then peluk aku dri blkg .. hahahah <3 , then bila lif dtg kita orng wt mcm biasa , sumpah teperanjat gila aku , after kita orng dh otw gi kedai , pekerja mak aku call , then diaa tnye aku siapa tuu . aku ckp la BOYFRIEND , then diaa tros jln laju2 then tngglkan aku , haish .. aku gurau je pon dia dh ambil serius :/ . then diaa maen takraw aku pon main la badminton , aku tngok diaa maen , diaa tengok aku main ,,. ehhehe :D tapi aku tahu diaa merajuk nan aku sbb hal tuu . then smpi skunk diaa tak ad mcj aku or bbm aku .. mgkn btry diaa abz kort ,, sbb tdi mse aku nak balik nan ibu aku , aku tngok diaa nan sdra diaa maen takraw lgi , aku just diam then jalan .. tapi ada lah juga usha2 .. now kena tnggu diaa mcj aku or bbm aku , " you , mara i ag ke ? sorry laa . please la idup kan fon u too then bbm i cpt . i takort u mara i je nie , maafkan i :/ "

sila lah tengok gambar dibawah nie <3 . 26.1.2012

siti syakhila bt sahri
1 date meet ♥♥

iloveyoufriend






pieces yaawww , ♥♥
ituu je la yg aku nk cte , oke pnjng kan . ehheh :) ,, hope korang enjoy , if ad yg sakai2 atau ayt keling skit tuuu . sorry la yew :) oke laa , bye .. assalammualaikum . selamat malam :-*
0 comments

Older Post | Newer Post