Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




kaki ohh kaki ,, dahi oh dahi
hyee .. salam pagi semuaa ,,, 7.12.2011 tadi pukl 9.40p.m ak main bola sepak aw ,, dengan bdakk condo uma ak nie ... haish .. enth mcm mne .. ak nakk sepakk kaki aku terseliuh ..
sakit gila doo .. pas ak dh skit ak buat mcm baek je .. haish .. pas aku dh kuar dri maen bola .. ak buat jln2xx baekk2xx .. haish .. pas dh smpi at tmpt dudukk .. abg aku tnye ak " asl nan kaki ko too " ahhaha ,, ak jawab enth takk thu ?? ngokk kan aku
mulamula kena kaki terseliuh .. pastoo dahi aku pulakk kena smach nan kwn abg ak ... pee .. skit gila doo ... haish .. apa lahh nasib aku nie ...
tapi dahi okey dah .. cuma kaki aku je akit gila nie .. haish .. nakk bg thu makk aku ,, nti takort mara lakk .. hmm .. macm mne nie :(
takk pe laa .. besokk baekk la too kan .. okey laa .. smpi sni je laa ... bye .. sayang awkkk .. muaaxxxxxxxx ... kan dh kena pipi kanan nan kiri awkk too ... ahahah

good nite .. assalamualikum <3
0 comments

Older Post | Newer Post