Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




sedih + kecewa + sayang kau

heyy ,, nie la tajukk yang betol2xx memedihkan ,, hmmm ,, npkk kan gmbr at ats nie ,, hhmmm ... nie laa perempuan yg berjaya gantikan tmpt aku di hati MUHAMAD SYAH NIZAM ... orang yang aku sayang gila2xx sampai mati .. serius mula mula aku takk caye yang nizam berjaya lupakan aku and berjaya ada pnggnti aku ... hmmm .... chop .. perempuan too lawa kan dari aku ,, mmg lawa kan ,, kalah aku .. patut la diaa bolh dpt ,, lawa dri aku ??? hish .. ape la aku fkir mcm too plakk ... yang aku tahu nizam too baikk ,, setiaa ,, takk pndng paras rupa and mcm2xx g ... itoo laa aku syg diaa ... tpi mslhnye aku trpksa lpas and lupa kan diaaa ... aku tngokk fb gf nizam ,, diaa ckp diaa teringn nakk buat relationship nan nizam ,, hmm pee ,, aku dgr ,, sakit la jgakk .. tapi aku thu apa sebb aku nakk skit kan ..
lw nakk thu apa yg gf diaa tulis .. baca nie ??
Armahooligan Smeckgirlnyakinantan
‎:Aku pengen buat relatan sama DIA..

Mau gak ya. .??
UwwmM

::saiiang si M.S.N

d0n't forget Me beibh. (!)
:*
Unlike · · Sunday at 00:46 via Mobile ·
You, Liieya Chubiie, Armahooligan Smeckgirlnyakinantan and 14 others like this.
Ngok Ngekk Semoga kamu berduaa gmbra yew ...
Jga nizam elok2 ... Sebab diaa beda dgn lain?
Smgo nizam bhgiaa dgn kamu ?
Sunday at 22:50 · Like

Armahooligan Smeckgirlnyakinantan Kamu syapa nya nizam?
Kamu mantanya yaa??
Sunday at 23:19 · Unlike · 1
Ngok Ngekk Ak dlu cewekk nizam ...
Maap sebb aku menipu kamu tempoh hari ...
Tapi now sudh tiada papa uda ...
Sunday at 23:21 · Unlike · 1
Ngok Ngekk So , kamu tokk saaa risau yew ...
Cuma kamu jga nizam baikk2 , jga hti diaa , jgn buat diaa mara ... Gembira kan diaa selalu yew ?
Sunday at 23:23 · Unlike · 1

Armahooligan Smeckgirlnyakinantan Okew laa. .
Tak apa . .
Aku udah tw k0k kamu siapanya nizam dulu.

Okew la. Aku akan jaga dia baik2. .
Sunday at 23:53 · Unlike · 1
Ngok Ngekk Hmmm ... Nie mesti nizam gi tahu kamu?
Hmmm , okeu la ...
Kamu jaga la diaa k ? Makkk nizam sudh bg tahu ak segla nye pcl kamu nan nizam ?
Kirim salam sma diaa yew ? And inshaallah nanti nizam pasti pulang ke kampung nye and kamu pasti bisa gmbira bersma diaa ?
Sunday at 23:59 · Unlike · 1

Armahooligan Smeckgirlnyakinantan Okew laa. .
Nanti pasti ku sampaikan salam kamu buad diia. .

Thanks iia.
22 hours ago · Like · 1
Ngok Ngekk sama2xx ,, semoga kamu bisa jdi yg paling terbaikk buat diaaa ,, jgn jdi seprti aku yg selalu buat diaa mcm2xx .... okey la .. kamu jga dri baik2xx and nizam baikk2xx ,, aku terpksa lpaskan diaa tokk kau sebb ak mahu lihat diaa bhgiaa biarla hati aku yg merana and pedih ... jadi jnji dgn aku kamu bisa jga diaa !!
12 hours ago · Like

Armahooligan Smeckgirlnyakinantan Iia aku janji kan jaga dia . .
Ma.af jika aku uda buat kau sakit ati. .
12 hours ago · Like
Ngok Ngekk eh kamu engakk ada slah pape ,, jadi buat ape kamu mahu mintaa maap ,, kamu takk ada ski kan kok hti aku nie ,, hti ku nie mmg dri dlu skit bukan sekarang !!
12 hours ago · Like

Cow Pengecut ae
12 hours ago · Like

Cow Pengecut ea dia benar tu
12 hours ago · Like

Armahooligan Smeckgirlnyakinantan Owhh. .
Yauda. .
Makasih iia. .
Udah ingati aku. .
11 hours ago · Like
Ngok Ngekk Tapi kamu jnji yaaa ..
Ak takk nakk hati diaa terluka ..
Ingat yew biar cuma hati aku aje yg terluka tapi aku takk mahu diaa terluka ?
Kamu jnji yeew ..
Biar hti aku sowang aje yang merana and terluka ..
Ak mohon sama kamu ..
about an hour ago · Like

saat aku tulis ata nie at gf diaa ,, hati aku pedih gila ,, tapi aku trpksa ,, sebb aku takk nakk diaa takk bahgiaa ,, biar la aku yang merana + sakit + pedih + hancur + remukk .. biar la aku sowng je .. jnji aku dpt tngokkk diaaa bhgiaa ?

tapi demi allah ,, cuma allah aje yang tahu hati aku mcm mne ,, tapi aku akn berusaha tokk lupakan diaa , tapi boleh kew ?? boleh kew yaallah ... knpa laa diaa bnci sngt nan aku ,, apa lahh dosa aku smpi diaa blockk aku ,, bnci aku ,,, halau aku .. lepas nie apa .. nakk sowh aku mti baru diaa nakk maap kan aku ... mcm too kew nizam ... tapi takk apa laa nizam ,, walau apa pon terjdi ,, aku syg kau smpi mti ... ko ingt ag takk jnji aku yg pena aku jnji at kau .. percylah itoo la jnji aku smpi mti ,, aku syg kau smpi mti ,, aku cinta kau smpi mti ,, and aku harap kau takk akn mudh lupakan syg aku pd kau ,, and aku takk kn pena mudh lpe kan syg ,, pergorbanan ,, and semuaa pcl kau !! terima kasih ats semua nye :( ...

meskipun kamu jauh ,, aku selalu mengigatimu ,, percayalh ,, percayalah ... kimitta touku kitemo kiminoi shuaga sinagaru tala ... yaaa ,, nie msti kau ingt kan ,, tpi takk thu la kau ingt ag ke tak .. sampai sini aje lah aku cte ,, bengkak mata aku ngs pcl kau ... so please la jgn buat aku ngs ag ... and knp setiap kli aku nakk gembra pasti muncull kedatangn ku ,, and ku tngokk wyg tdi 28/11/2011 tooo aku teringt balikk semuaa kngn bersma kau .. hmmm .. dh la ... selamat malam .. tido yg lenaa ..mpi yg indh ... aku syg kau MUHAMAD SYAH NIZAM BIN NASRIL <3
0 comments

Older Post | Newer Post