Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




PMR 2011

salamualikum kawan2xx ucukk ,, nie kesah PMR .. tahun nie ucukk memang kena mabil PMR ,, serius ucukk takut gila2xx skunk nie ,, dah la buku pon takk bce ,, yaallah tolong la aku :D "yaallah yatuhan ku ,, peperiksaan ini yang aku akan hadapi pada tahun ini ,, yaallah adakah aku mendapat A dlm PMR nie ,, jika aku mndpt A dlm PMR ini aku bersyukur sekli ,, aku berterima kasih pada engkau ,, yaallah entah mengpa aku mnysal skli kerana aku taakk beljar betolbetol ,, yaallah bantu la aku .. aku takk menghrpkn 8A cuma aku menghrpkn 5A pon aku dh gembira ,, and yang paling aku berharp semua kwn2xx aku mndpt keputusn yg cemerlang ,,AMIEN .. yaallah aku takut sekali yaallah ,, tolong la hamba mu nie ,, TERIMA KASIH YAALLAH ?? "
0 comments

Older Post | Newer Post