Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




nasibb baik xjdi break :)
sumpah ar,,aku smlm TERLEPAS cakap siot perkataan BREAK nan dye,,sumpah ar,,aku mmg xad niat lansung tok BREAK nan dye sklipun,,
seriusly aku gler-gler syg nan dye,,tpi aku pelik,,npe aku sllu ckp prkataan too at dye,,aku lnsung xthu asl,,aku thu msti dye mara aku bab asyk ckp perkataan BREAK je nan dye too,,hurm tpi aku xthu asl,,:(

aku thu dye syg aku,cnta aku,tpi aku pon syg dye,cnta dye,,tpi aku pelik npe aku sllu akit kn aty dye,,aku mengaku yg aku dh bnyk berubah mcm ane dye ckp,tpi aku sndri xthu,,tpi aku nan dye pon mmg dh berubah,,xmcm dlu ag,,tpi berubah mcm ane skli pon aku ttp syg dye,cnta dye,smpi aku mti.. ???

sayang,,sye minxx maap yew lw sye wt awk akit aty or ape??sye minxx maap angt2xx,,sye pon dh xnk kita asyk gado jew,,xnk,,ehheh:),,

sye minx maap yew cyg,,maap kn sye aw :) ,,sye cayang awkkk,cnta awkk,,dan xakan ada sowang pon bolh gnti awk dri aty sye,,xakn pena :)
0 comments

Older Post | Newer Post