Welcome to my blog.You want to Follow ? or go back to Home.




PMR Candiicates
wow ,,kowng msti pelik kan ,,mengapa aku letak pic nie ,, tajuk dye adalah PMR candicates ,, and ape kena mengena nan pic nie ek ,,hahaha,,,
ok ar ,,macam nie cete dye ,, gambar nie kan mengenai sebuah cinta dan jga mengenai masa hadapan kan ,,, hahaha ,,,(heish ,,APE yang aku mepek nie)

ahhahah ,, senang cete kan ,, aku nk jadi mcm farid kamil ,, ahhaha ,dah ar dye sowng yang berjaya dan sowng yang tabah ,,heheheh ,,nk jdi kort mcm dye ,, hehehe ,,

tahun nie aku PMR ,, niat aku nk target 8A ,, lw boleh ar ,, bab aku teringin sangat2 nk tunjuk kan yang aku BOLEH !! ehhehe ,,,and aku tahu smue owng pon dalam dunia nie nk 8A jgak kan ,, ehhehe ,,
just ada setengah manusia nie je yang malas nk BERUSAHA betol kan ,,ehhehe
sma ar juga macam aku ,, ehhehe :P

hahaha ,, aku arap2 ar kan ,, semua manusia yang sma yang nk ambil PMR tahun nie aku DOA kan supaya kowng BERJAYA !!-AMIEN-

ahahah ,, dh panjang lebar dh kan ,, ehhehe ,, k ar ,, aku xthu nk ckp ape ag ,, just nk ckp ,,, GOOD LUCK ,,

sebelum aku merepek ag ,, baek aku abiz kan ,, ahahha ,, k ar ,, bye2xxx

0 comments

Older Post | Newer Post